MS 69 – Program de formare în domeniul „Management Spitalicesc”

Last Updated: ianuarie 4, 2024Categories: Anunțuri

Institutul Național de Management al Serviciilor de Sănătate (INMSS) organizează începând cu data de 09.10.2023, Programul de formare în domeniul „Management spitalicesc” – seria MS 69 – pe platforma ZOOM

 

Scopul programului de formare este pregătirea managerilor de spital pentru a asigura o mai bună gestionare a spitalelor și creșterea performanţei manageriale la nivelul acestora. Programul este proiectat pe două secţiuni: pregătire teoretică și aplicații practice.

Programul se adresează numai absolvenţilor unei instituţii de învăţământ superior.

 

Seria de program este constituită din maxim 35 de participanţi, incluși ȋn ordinea cronologică a ȋnscrierii (data de înregistrare a formularului de înscriere).

 

Programul se va desfășura pe platforma ZOOM, săptămânal, ȋn zilele de luni și marți, ȋn intervalul orar 10.00-16.00 și este structurat pe 11 module, după cum urmează:

  • Management general
  • Organizarea şi evaluarea spitalului
  • Finanţarea bazată pe caz rezolvat (DRG)
  • Economie sanitară
  • Management financiar contabil/Analiza comparată a sistemelor de sănătate
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul calităţii și evaluarea performanței
  • Standardizare, acreditare si control intern in cadrul spitalului
  • Managementul comunicării la nivelul unui spital
  • Management de proiecte
  • Finanţe publice pentru managerii din sistemul de sănătate

 

La finalul programului va avea loc examenul de absolvire, care constă dintr-o probă scrisă şi o probă practică – elaborarea şi susţinerea unui Proiect de management.

 

Înscrierile la program se fac prin completarea și semnarea Formularului de înscriere, care se transmite prin intermediul poștei electronice, pe adresa secretariatului didactic: aadam@inmss.ro, sau la sediul instituţiei INMSS din str. Vaselor nr. 31, sector 2.

Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:

  1. Formular de înscriere (poate fi descărcat pe www.inmss.ro)
  2. Copia actului de identitate
  3. Copia documentului care atestă absolvirea studiilor superioare
  4. Copia documentului privind schimbarea numelui, după caz
  5. Copia documentului care atestă achitarea taxei de participare
  6. Documentul care atestă starea de sănătate (certificat medical, adeverinţă medicală etc)
  7. Adeverinţă privind acordul angajatorului pentru participarea la programul de formare sau Declaraţie pe propria răspundere, după caz

 

Toate documentele depuse în copie vor fi completate cu sintagma „conform cu originalul” şi semnate pe fiecare pagină.

Dosarul cu documentele mai sus menţionate, poate fi trimis prin:

–         curier sau prin poştă, sau la sediul instituţiei: Str. Vaselor nr. 31, 021253, Sector 2 Bucureşti, în atenția Secretarului didactic, dna. Adina ADAM

sau

–         prin poșta electronica – documentele semnate electronic, cu semnătura electronică certificată, la adresa de mail: aadam@inmss.ro

 

În cazul renunţării de a participa la program, taxa de curs poate fi restituită doar până la data începerii cursului.

 

Depunerea dosarului în vederea participării la programul de formare se face până la data începerii programului (prima zi de curs) inclusiv.

Dosarele incomplete sau care nu respectă condițiile de mai sus vor fi respinse.

 

Achitarea taxei de participare la programul de formare, în valoare de 3.767 lei, se poate face integral sau în două tranşe, la casieria INMSS sau prin OP conform datelor de identificare de mai jos:

 

– Beneficiar INMSS

– CIF: 26328134

– Cont: RO07TREZ70220G335000XXXX, Trezoreria Statului Sector 2 Bucureşti

 

Informaţii suplimentare se pot obține prin poșta electronica de la Secretariatul didactic – Adina ADAM –  aadam@inmss.ro, telefon 021.252.0425 / 021.252.8022 – int. 143 sau 0753.093.223

Coordonatorul programului, Dr. Cristina LUPAN – clupan@inmss.ro