Anunț înscriere cursul atestat ”Managementul serviciilor de sănătate” – ATMS73
Institutul Național de Management al Serviciilor de Sănătate
organizează începând cu data de 02 octombrie 2023,
Programul de pregătire în vederea obţinerii atestatului în „Managementul Serviciilor de Sănătate” – seria ATMS73
Programul are ca scop dobândirea de cunoştinţe şi abilităţi în domeniul sănătăţii publice şi managementului sanitar, în vederea eficientizării activităţii manageriale la nivelul unităţilor sanitare, având la bază programa naţională de atestat în «Managementul Serviciilor de Sănătate» şi este proiectat pe două secţiuni: curs şi pregătire practică.
Cursul are structură modulară, fiind alcătuit din 12 module, fiecare cu o durată de 3 zile, după cum urmează:
- Organizarea serviciilor de sănătate
- Analiza comparată a sistemelor de sănătate
- Management general
- Economie sanitară
- Managementul resurselor umane
- Management financiar
- Managementul calităţii
- Sănătate publică
- Promovarea sănătăţii
- Management de proiecte
- Etică şi Integrare UE
- Evaluarea tehnologiilor medicale
Programul se adresează doar medicilor / medicilor dentişti şi farmaciştilor confirmaţi în grad de specialist sau primar, conform Ordinului MS nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului naţional al programelor de studii complementare în vederea obţinerii de atestate de către medici, medici dentişti şi farmacişti, cu modificările şi completările ulterioare.
Menţionăm că, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, absolvirea acestui program este necesară pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie/ laborator/ farmacist șef/ director medical/ manager de spital.
Deschiderea programului va avea loc luni, 02 octombrie 2023, ora 10.00, pe platforma Zoom.
Programul se va desfăşura în format hibrid, fizic și online, în zilele de luni, marți și miercuri, o dată la două săptămâni, în intervalul orar 10:00 – 16:00.
Seria de program este constituită din maxim 35 de participanţi, incluși ȋn ordinea cronologică a ȋnscrierii (data de înregistrare a formularului de înscriere).
În vederea participării la programul de atestat, persoanele înscrise urmează să depună un dosarcare conţine următoarele documente:
- Formularul de înscriere (semnat) în original;
- Copia actului de identitate;
- Copia documentului care atestă absolvirea studiilor superioare /de specialitate;
- Copia documentului care atestă gradul profesional;
- Copia documentului privind autorizarea de liberă practică;
- CV;
- Copia documentului privind schimbarea numelui, după caz;
- Copia documentului care atestă achitarea taxei de participare, în valoare de 4.495,00 lei, (integral sau în două tranşe). Contravaloarea taxei de participare poate fi achitată la casieria INMSS sau prin OP conform datelor de identificare de mai jos:
Beneficiar: INMSS,
CIF: 26328134 şi
Cont: RO07TREZ70220G335000XXXX, Trezoreria Statului Sector 2 Bucureşti;
- Documentul care atestă starea de sănătate (certificat medical, adeverinta medicală etc) în original;
- Adeverinţă privind acordul angajatorului pentru participarea la programul de obţinere a atestatului, în original.
Toate documentele depuse în copie vor fi completate cu sintagma „conform cu originalul” şi semnate pe fiecare pagină de către participant.
Depunerea dosarului în vederea participării la programul de atestat se face până la data începerii programului (prima zi de curs) inclusiv, la secretariatul didactic.
În cazul renunţării de a participa la program, taxa de curs poate fi restituită doar până la data începerii cursului.
La absolvirea programului, cursanţii vor primi un certificat de absolvire, eliberat de către INMSS, necesar pentru înscrierea la examenul naţional de obţinere a atestatului în «Managementul Serviciilor de Sănătate», organizat de către Ministerul Sănătăţii.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul INMSS, persoană de contact:
Violeta MARIN, e-mail: vmarin@inmss.ro sau la următoarele numere de telefon:
0753 093 240; 021 252 0425 / 021 252 8022 – int. 144.
Coordonatorul programului, Dr. Mona MOLDOVAN – mmoldovan@inmss.ro